obraz - eduroam_logo_trans.gif


obraz - logo_pionier1.png

Problem z połączeniem z siecią eduroam w Windows 7



W związku z udostępnionymi w dniu 14 stycznia 2015 r. przez Microsoft aktualizacjami dla systemu Windows 7, po ich instalacji mogą pojawić się problemy z uzyskaniem dostępu do sieci eduroam.

W przypadku wystąpienia takich problemów należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
  1. W prawym dolnym rogu ekranu klikamy na ikonę połączenia sieciowego, następnie klikamy w „Otwórz Centrum sieci i udostępniania”.

  2. Klikamy w „Zarządzaj sieciami bezprzewodowymi”.

  3. Usuwamy profil o nazwie eduroam.

  4. Restartujemy komputer

  5. Ponownie konfigurujemy sieć eduroam, zgodnie ze zaktualizowaną instrukcją znajdującą się >>tutaj<<


Centrum Informatyczne
tel. +48 77 452 70 90, +48 77 452 70 91, fax. +48 77 452 70 92
(godziny pracy: poniedziałek-piątek, 8.00-16.00)
e-mail: eduroam@uni.opole.pl

dol